گریپ فروت

تابستان اینجاست، به این معنی که گریپ فروت یاقوتی ستاره کالیفرنیا و گریپ فروت یاقوت مارش نیز اینجا هستند – هر دو بسیار مغذی هستند.

گریپ فروت خشک مانند آنتی اکسیدان ها عمل می نمایند.

گریپ فروت
درست در زمان بهار و تابستان، گریپ فروت ستاره یاقوت کالیفرنیا ظاهر می شود و تا ماه جولای در دسترس است. ما دوست داریم آنها را A-listers مواد مغذی بنامیم زیرا سرشار از ویتامین C هستند و ویتامین A و فیبر دارند.

به طور دقیق، نیمی از یک گریپ فروت 50 درصد از ویتامین C روزانه، 10 درصد از ارزش روزانه ویتامین A و 11 درصد از ارزش روزانه فیبر شما را تامین می کند. در مورد میوه ای صحبت کنید که نه تنها خوشمزه است، بلکه دارای همه چیزهای مناسب است! به علاوه، آیا ما به طعم و مزه شهرت آنها اشاره کردیم؟

تارت حرف میزنیم شیرین حرف میزنیم آنها واقعاً ستاره تابستان هستند. را
سپس گریپ فروت Marsh Ruby وجود دارد که اولین نمایش خود را در ماه جولای انجام می دهد و تا پایان تابستان، تا اواسط اکتبر، می ماند. آیا تا به حال یکی را دیده اید؟

آنها کاملا صورتی روشن با شیرینی روشن تر هستند.

مقدار مناسبی از شیرینی را برای زمانی که ساعت کوکتل یا ساعت گرسنگی است مصرف کنید.
این گونه ها فقط به همین جا ختم نمی شوند – مواد مغذی مفید آنها که ممکن است از سلامت پوست حمایت کنند، از جمله ویتامین C – که باعث تولید کلاژن می شود، به ایجاد کشسانی و استحکام پوست کمک می کند – و لیکوپن – یک ترکیب گیاهی طبیعی که با محافظت از پوست مرتبط است.

پوست در اثر آسیب خورشید
لیکوپن یک آنتی اکسیدان گیاهی است که در گوجه فرنگی و هندوانه نیز یافت می شود (این چیزی است که به این گونه ها رنگ صورتی/قرمز می دهد).

این آنتی اکسیدان نه تنها برای سلامت پوست، بلکه برای سلامت قلب، سلامت استخوان، فشار خون و سرطان نیز مفید است.
از جرعه ها گرفته تا مرزه ها، می توانید روی گریپ فروت به عنوان ستاره غذا یا نوشیدنی خود حساب کنید.

و با تمام مزایای سلامتی آنها، جای تعجب نیست که آنها یک A-lister مغذی هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *