زیبایی منزل در درجه اول با مبلمان منزل زیبا می شود

در d.school همه ما به دنبال این هستیم که به دانش آموزان فرصتی بدهیم تا از یک منبع قدرتمند استفاده کنند: اعتماد به نفس خلاقانه خودشان ما افراد دیگر را تشویق می کنیم تا در جوامع و شیوه های کاری خود تغییر ایجاد کنند.

یکی از راه‌هایی که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا خلاقیت خود را کشف کنند، تکان دادن چیزها است.

همانطور که اسکات دورلی و اسکات ویتوفت در کتاب خود با عنوان ایجاد فضا نشان داده‌اند، تغییرات در محیط کار شما مانند مبل راحتی و نقشه‌های زمین، به تشویق افراد به سمت رفتارهای مشارکتی و خلاقانه‌تر کمک می‌کند

. کاناپه قرمز یک یادآور فیزیکی روشن برای حفظ خودمان در یک طرز فکر طراحی است. برای ما به نمادی از تفکر طراحی و انجام طراحی تبدیل شده است.

ما با شارلوت برگس آبرن نشستیم تا درباره آنچه که مبل راحتی ترک قرمز واقعاً در مورد چیست و برخی از داستان‌های او را بشنویم.

من این مبل راحتی صادراتی افتخار بزرگ را دارم که یکی از افرادی هستم که برای اولین بار کاناپه قرمز را به مدرسه d.school آوردم. من مدیر انجمن d.school هستم.

عنوانی که در اولین روز کارم در سال 2005 ساخت تا سعی کنم به نظر برسند که من فردی مهم هستم تا بتوانم دانش آموزان را به مدرسه d.school جذب کنم و در عین حال بپرسم.

لطف بسیاری از افراد در دولت من در قلب یک طراح تجربه هستم. من فرصت هایی را برای جوامع دانش آموزان، مبل راحتی اصفهان تیم های آموزشی و کارکنان خود ایجاد می کنم تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

من از همه چیز در محیط خود استفاده می‌کنم تا فرهنگ خوش‌بینانه، سرگرم‌کننده، معتبر، با وضوح پایین و لمس بالا را ایجاد کنم که مدرسه d.school به آن معروف است.

  • منابع:
    1. Red Couch: Our Longest Living Prototype
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از قابلمه به جای کلاه
    2. نوارتیپ عجیبی که باعث غول پیکر شدن گیاهان می شود
    3. رسیدن به رتبه دو رقمی با ده روز خواندن!
    4. پیدایش زرشک در ایالات متحده