پالتو

در حالی که اکثر لباس ها به احتمال زیاد جنسیت پوشنده مورد نظر را روی برچسب نشان نمی دهند، مدهای خز متفاوت است.

برخی از خزدارها جنسیت را به وضوح روی برچسب می‌گذارند تا اطمینان حاصل شود که هر کسی که در حال خرید کت خز است می‌تواند گزینه‌های ایده‌آل را برای رفع نیازهای خود بیابد.

اگر هنوز مطمئن نیستید که یک کت خاص برای چه کسی طراحی شده است، صحبت با یک نفر در خزدار محلی شما می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام کت برای نیازهای شما مناسب تر است.

پالتو زنانه فوتر جزو مرغوب ترین نوع پالتو در بازر می باشد.

پالتو

سفارشی سازی را در نظر بگیرید
در برخی موارد، ممکن است یک کت خز زیبا را پیدا کنید که دوست دارید، اما در ذهن شما طراحی نشده است.

ممکن است احساس کنید که می توانید آن را به همان شکلی که هست بپوشید یا یک کت متفاوت انتخاب کنید تا بتوانید چیزی که برای استایل بدن شما طراحی شده است بپوشید.

با این حال، همیشه اینطور نیست.

در عوض، ممکن است با خزدار خود در مورد سفارشی کردن کت های خز برای مردان صحبت کنید تا برای خانم ها عالی به نظر برسند یا برعکس.

آن‌ها می‌دانند که چگونه تغییرات جزئی در استایل ایجاد کنند، بنابراین پالتوی خز که توجه شما را به خود جلب کرده می‌تواند به خرید ایده‌آل تبدیل شود.

خزهای سنگین تر
در حالی که مشخص نیست که کت های خز برای مردان یا زنان طراحی شده اند، خزهای سنگین تر بیشتر از زنان برای مردان استفاده می شود.

زنان اغلب به دنبال گرما و راحتی هستند که خزها می توانند فراهم کنند، اما آنها نمی خواهند کت بسیار سنگینی بپوشند که آنها را سنگین کند. به همین دلیل، بیشتر کت های خز زنانه وزن سبک تری دارند، بنابراین زنان می توانند بدون سنگینی از تمام مزایای خز برخوردار شوند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *