کاشی   آشپزخانه از مهمترین مساله در طراحی داخلی آشپزخانه است . رنگ و مدل کاشی آشپزخانه می‌تواند زیبایی طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه تأثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل و رنگ کاشی های آشپزخانه توجه لازم را به جدیدترین کاشی های آشپزخانه و انواع آن داشته باشیم.

از کاشی و سرامیک سنتی برای پوشاندن کف و دیوار آشپزخانه استفاده می شود امروزه کاشی ها و سرامیک های آشپزخانه در انواع مدل های متنوع تولید می‌شوند و اگر شما طرح و رنگ کاشی ها و سرامیک را به شیوه‌ای سوی انتخاب کنید غذای مدرن و متفاوت در آشپزخانه منزلتان به وجود می‌آید. کاشی ها در انواع مدل های ساده و طرحدار تولید می شوند که از کاشی های طرح دار اغلب برای دیوار پشت ظرفشویی و اجاق گاز استفاده میشود. کاشی ها با طرح گل دار از انواع مدل های زیبا و پرطرفدار کاشی برای آشپزخانه ها هستند که  دل‌ها به اینکه قدیمی تر به نظر می‌رسد اگر در محیط آشپزخانه به شیوه های هوشمندانه به کار برده شود می‌تواند دکوراسیون آشپزخانه زیبایی و جذابیت خاصی را ببخشند.

جدیدترین کاشی آشپزخانه عبارتند از:

  •  کاشی های طرح دار
  •  کاشی های شیشه ای
  •  کاشی های ریز و طرح دار
  •  کاشی های رنگی و براق
  •  کاشی های گلدار

جدیدترین کاشی آشپزخانه | عرضه کننده عمده زیباترین مدل های کاشی و سرامیک

انواع مدل کاشی آشپزخانه با طرح های شیک و جدید

انواع مدل کاشی آشپزخانه با طرح های شیک و جدید انواع مدل کاشی آشپزخانه با طرح های شیک و جدید از تولیدی های داخلی و خارجی در بازار به فراوانی یافت می شود. برای انتخاب مناسب هر کدام باید از کسی که اهل  فن است سوال شود. برای مثال بهترین سرامیک پذیرایی طرح چوب یا بهترین کاشی بین کابینت ممبران و کاشی آشپزخانه بین کابینت را باید از کدام نوع و از کدام برند در بازار انتخاب کرد برای پاسخ به این سوال می توان گفت. هر کدام از این نوع از کاشی ها مشخصات به خود را دارند برای مثال کاشی که نسبت به سرما مقاومت کمتری دارد در مناطق کوهستانی نباید استفاده شود  و یا برعکس. بیشتر انتخاب ها برای آشپزخانه کاشی آشپزخانه سفید رنگ است زیرا این نوع از کاشی در دراز مدت از سلایق خانوارها هرس نمی شود و همیشه رنگی است که مورد علاقه مخاطبان خود است.

قیمت جدیدترین کاشی آشپزخانه

قیمت جدیدترین کاشی آشپزخانه قیمت جدیدترین کاشی آشپزخانه رامی توان از تولیدی ها و یا مراکز فروش در سراسر کشور به دست نمونه نمونه می توان چند مورد.

قیمت کاشی آشپزخانه قیمت سرامیک آشپزخانه در بازارهای داخلی:

  •  کاشی و سرامیک های معمولی هر متر مربع از آن ها بین ۱۰ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان.
  •  کاشی های سه بعدی همانند دسته اول هستند با این تفاوت که از طریق دستگاه چاپ یووی یک طرح سه بعدی بر روی سرامیک سفید ساده چاپ می شود. قیمت هر متر از این نوع کاشی ها حدود ۲۵۰ هزار تومان می باشد.
  •  کاشی های سه بعدی با روکش شیشه ای: قیمت هر متر مربع از این نقاشی های سه بعدی حدود ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

تولید و پخش کاشی و سرامیک آشپزخانه بین کابینتی

تولید و پخش کاشی و سرامیک آشپزخانه بین کابینتی کاشی تبریز یکی از شرکت های مهم و یکی از تولیدی های پخش کاشی و سرامیک آشپزخانه بین کابینتی در ایران است. توانسته در سال های اخیر با عرضه کاشی ها و سرامیک های با کیفیت و با تنوع زیاد در بازار برای خود جا باز کند و اسم و رسمی برای خود برپا کند.

نماینده فروش کاشی آشپزخانه شیک و جدید

نماینده فروش کاشی آشپزخانه شیک و جدید در ۴ منطقه تهران بورس کاشی و سرامیک و مراکز فروش کاشی و سرامیک وجود دارد. این بازارچه ها یکی در شرق تهران( خیابان بنی هاشم)، دیگری در مرکز پایتخت (خیابان شیراز)، غرب تهران (خیابان کاشانی) و جنوب تهران (زمزم) واقع شدند. این فروشندگان نماینده فروش کاشی آشپزخانه شیک و جدید در تهران به حساب می آید. در بازارهای یاد شده بیش از ۶۵ درصد کاشی و سرامیک موجود ایرانی است. که کاشی آشپزخانه تبریز یکی از پرفروش ترین نوع کاشی در این  مناطق به شمار می آید.

خرید آنلاین جدیدترین مدل کاشی و سرامیک

خرید آنلاین جدیدترین مدل کاشی و سرامیک امروزه بیشتر مردم ترجیح می‌دهند که خریدهای خود را به صورت خرید آنلاین جدیدترین مدل کاشی و سرامیک انجام دهند، چونکه از این طریق خریدی راحت و آسان به همچنین مقرون به صرفه  رغم میخورد. دلایل زیادی هم برای توجیه به این مسئله وجود دارد یکی از این دلایل انتخاب راحت و پیدا کردن برندهای مختلف با قیمتی مناسب اباب تب مشتری و… .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *