تابلو

تشیع که علما و فقهای بزرگ ما را به رسمیت نمی شناسد و ائمه اربعه و شیوخ و بزرگان دیگر مانند استاد ما شیخ عبدالقادر، امام غزالی، شیخ الاسلام احمد بن تیمیه و بقیه ائمه را خوار می کند.

دین و علمای مجاهد شاغل. و اهل خانه را خنجر می کند، ظاهر رحمت و عذاب باطن!

بهترین نوع تابلوی قرآنی برای منازل شما تابلو وان یکاد می باشد.

تابلو

تشیع که پیروان خود را – هر کجا که بروند – جامعه ای ایرانی پیوند خورده در اندیشه و رفتار، شعار و احساس ایران می سازد. او یک دیوانه آواره از وطن و مردمان نژاد خود است که نه احساسات آنها را احساس می کند و نه نیازی به همکاری یا همزیستی با آنها احساس می کند، زیرا آنها مانند یهودیان هستند – هر جا بروند – تباه کردند و فساد کردند! زیرا آنها واقعاً متعلق به چیزی به نام خانه نیستند.

تشیع که نسل هایی را تولید کرد که دستکاری در اموال عمومی را به بهانه تصاحب بودجه های دولتی محکوم می کردند. غارت می کند و غارت می کند و منفجر می کند و می کشد و ویران می کند بر اساس: ((ما در بی سوادان (عوام) حق نداریم).

آن شیعه که می گوید: عمر فاروق که خسروس را خوار کرد و بینی غرور او را شکست، بی اراده است (ازدواج در مقعد) و مادرش زناکار زاک است و علی با خواهرش زنا کرده است. در خانه اش بود و به بهانه (متعه) نزد او ماند و از این رو او را نهی کرد.

و عموی مادری رسول خدا – صلی الله علیه و آله – سعد بن ابی وقاص هلاک کننده العکاسره و فاتح عراق فرزند ابن سفاح و همچنین فرزندان نوزهرا است. ، همه عموهای پیامبر و اینکه ابوسعد مردی از بنی ادرا است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *