کاشی های کف

شما باید رنگ کاشی کف خود را با کل اتاق هماهنگ کنید، نه فقط کاشی های دیوار. به تجهیزات و کمدهای اتاق، رنگ های برجسته و رویه کار فکر کنید. طرح اتاق ممکن است دارای سبکی باشد که باید به آن پایبند باشد یا طرح رنگی داشته باشد که در آن فقط رنگ های خاصی مطابقت داشته باشند. کاشی‌های کف تا سال‌ها دوام می‌آورند، بنابراین بهتر است رنگی خنثی انتخاب کنید که در آزمون زمان مقاومت کند. میزان نور طبیعی در اتاق شما ممکن است تعیین کند که آیا کاشی‌های کف شما باید نور را منعکس کنند رنگ‌های روشن‌تر تا اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد یا رنگ تیره‌تری مناسب است. یک واقعیت کمتر شناخته شده این است که کاشی های کف سیاه براق اغلب می توانند آلودگی را بیشتر از کاشی های کف رنگ روشن نشان دهند. البته کاشی های کف پشتی براق فوق العاده به نظر می رسند، اما این عاملی است که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید.

انواع سرامیک کف | انواع سرامیک کف

سرامیک طرح سنگ سفید

الگو و اندازه کاشی کف

کاشی‌های کف را می‌توان به روش‌های مختلفی مانند تثبیت استاندارد یا چسباندن آجری/مقابله بر روی زمین ثابت کرد. تا زمانی که برای تعمیر کاشی خود برنامه ریزی می کنید هر چیزی ممکن است! کاشی های کف خاصی وجود دارند که اندازه های مختلفی دارند و برای هر متر مربع یک الگوی مدولار دارند. اندازه کاشی استخری مرجان کف شما تعیین می کند که چند خط دوغاب روی کفپوش نشان داده شود و خطوط دوغاب کمتر می تواند توهم فضای بیشتر را ایجاد کند که برای آن فضاهای تنگ عالی استT کاشی های چینی به دلیل چگالی بیشتر از کاشی های سرامیکی قوی تر هستند. به همین دلیل است که کاشی‌های چینی برای استفاده در فضای باز نیز مناسب هستند زیرا آب را جذب نمی‌کنند که می‌تواند یخ بزند و کاشی را ترک کند. با این حال، بستگی به ترافیک یا استفاده از کاشی کفی که می‌سازید دارد که آیا به چینی یا سرامیک نیاز دارید. کاشی های سرامیکی درجه بندی می شوند که نشان می دهد برای استفاده خانگی یا تجاری مناسب هستند. اگر کف یک مرکز خرید را کاشی کاری می کردید. سپس چینی مورد نیاز است. اگر در آشپزخانه خانگی کاشی کاری می کردید، اکثر کاشی های سرامیکی مناسب خواهند بود. همیشه ارزش این را دارد که با خرده فروش کاشی چک کنید، اگر آنها نمی دانند، به جای آن، کاشی های خود را از یک تامین کننده کاشی با تجربه و آگاه خریداری کنید، مانند نقطه ضعف استفاده از کاشی های چینی این است که برش و سوراخ کاری آنها به دلیل استحکام آنها دشوارتر است، که ممکن است در نقل قولی که برای چیدن کاشی ها ارائه شده است منعکس شود.

کف سازی

کاشی کف اتاق مرطوب

اگر کف حمام را کاشی طلایی نقره ای کاری می کنید، یک شیب به سمت کف به سمت زهکشی وجود خواهد داشت. کاشی کاری یک کف با شیب مشکلی ندارد تا زمانی که اطمینان حاصل کنید که این عنصر در نقشه ها گنجانده شده است. کاشی های موزاییکی که به اندازه کافی استحکام دارند مانند کاشی های معرق شیشه ای یا چینی لعابدار به دلیل اندازه کوچک کاشی های معرق انتخاب عالی هستند. برای مثال اسپلیت موزاییک یک انتخاب ایده آل است.