نمک رستورانی عامل اصلی طلاق یک زوج شناخته شد

از زمان های قدیم، مردم فواید نمک دریای مرده را ستوده اند.

نه به دلیل استفاده از آن در پخت و پز (برای آن خیلی تلخ است)، بلکه به دلیل سلامتی و خواص درمانی فوق العاده آن. تاریخ استفاده از آن را می توان به مصریان باستان، به ویژه به ملکه کلئوپاترا، که تمام تلاش خود را برای تضمین سلطنت انحصاری بر دریای مرده انجام داد، بازمی گرداند.

او زیبایی و چهره بسیار خود را به اسرار دریا و نمک های آن نسبت داد.

نمک رستورانی امروزه در تمامی غذاخوری ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد و از متقاضیان فراوانی برای خرید برخوردار است.

نمک

نمک دریای مرده مواد فوق‌العاده‌ای است که برای پوست شما فواید زیادی دارد. در اینجا ما نگاهی به منشا آن در مصر باستان، مزایای سلامتی و درمانی آن، و نحوه استفاده از آن بر روی بدن خود می اندازیم.
خاستگاه نمک های دریای مرده
دریای مرده یک دریاچه نمک محصور در خشکی است که از شرق با اردن و از غرب با اسرائیل و فلسطین هم مرز است. با 34.2 درصد شوری، یکی از شورترین آب های جهان است که تنها با دریاچه های فوق شور در قطب جنوب، جیبوتی و دریای خزر رقابت می کند.

منشاء مستند نمک دریای مرده که برای سلامتی و خواص درمانی استفاده می شود را می توان از زمان های کتاب مقدس جستجو کرد. طبق کتاب سموئیل، سلیمان پادشاه هنگام بازدید از سرزمین مقدس، به ملکه سبا نمک های دریای مرده را به عنوان هدیه هدیه داد.

همچنین گفته می‌شود که کلئوپاترا از مارک آنتونی خواست تا مناطق اطراف دریای مرده را تسخیر کند تا بتواند به همه میوه‌هایی که ارائه می‌داد دسترسی داشته باشد و عرضه فراوانی داشته باشد. کلئوپاترا به طور گسترده از دریای مرده در رژیم زیبایی خود استفاده کرد و دستور داد زیرساخت هایی در اطراف دریا ایجاد شود تا بتواند کلینیک های دارویی و آرایشی برای ارائه نمک درمانی به مهمانان ممتاز ایجاد کند.