مایع دستشویی نوبیتکس که باعث عضله سازی بازو می شود

یکی از مهم ترین اقدامات برای سالم نگه داشتن کارکنان و کودکان در مدارس و برنامه های مراقبت و آموزش اولیه (ECE)، تمیز کردن دست ها در زمان های کلیدی با آب و صابون به مدت حداقل 20 ثانیه یا استفاده از ضدعفونی کننده دست مبتنی بر الکل با حداقل 60 است.

٪ الکل اگر آب و مایع دستشویی نوبیتکس به راحتی در دسترس نباشد.

برنامه‌های مدرسه‌ای و ECE که بهداشت دست را ترویج می‌کنند، می‌توانند منجر به بیماری‌های گوارشی و تنفسی کمتر و تعداد کمتری از مدرسه یا روزهای برنامه‌ریزی شوند.

برای شستن دست‌ها، به ویژه در زمان‌های کلیدی مانند بعد از استراحت در حمام، قبل از ناهار، یا بعد از بازی در بیرون، زمانی را در برنامه‌های روزمره برای کودکان و کارکنان قرار دهید.
هر زمان اضافی که ممکن است کودکان یا کارکنان برای شستن دست های خود نیاز داشته باشند را در نظر بگیرید.
افزایش نظارت بر بهداشت دست را برای اطمینان از پایبندی معلمان، کودکان و کارکنان در نظر بگیرید.
آموزش و تقویت دست شستن با آب و صابون برای حداقل 20 ثانیه.
دروس بهداشت دست را در برنامه های درسی مدرسه K-12 و برنامه ECE ادغام کنید تا به طور منظم اهمیت بهداشت دست را به کودکان یادآوری کنید.
در صورت نیاز در شستن دست ها به کودکان نظارت و کمک کنید.
کودکان کوچک‌تر و کودکان دارای ناتوانی‌های خاص (مانند ناتوانی‌هایی که توانایی حرکت آنها را محدود می‌کند یا ناتوانی‌هایی که پیروی از دستورالعمل‌ها را دشوار می‌کند) ممکن است برای شستن دست‌های خود به کمک نیاز داشته باشند.
تهیه ضدعفونی‌کننده‌های دست با حداقل ۶۰ درصد الکل را برای معلمان، کارکنان و کودکان در نظر بگیرید.
ضدعفونی کننده دست جایگزینی برای تمیز کردن دست ها با آب و صابون نیست.
با این حال، ضدعفونی‌کننده‌های دست را می‌توان در مناطقی که صابون و آب به راحتی در دسترس نیست (مانند کافه تریا، کلاس‌های درس، سالن‌های ورزشی) و نزدیک سطوحی که اغلب لمس می‌شوند (مانند آبنماها، درها، تجهیزات مشترک) قرار داد.
برای جلوگیری از بلع الکل یا تماس با چشم، کودکان خردسال زیر 6 سال یا کودکان دارای معلولیت خاص را در هنگام استفاده از ضدعفونی کننده کنترل کنید.