لوبیاها به طور طبیعی دارای چربی کم، فیبر بالا هستند

افزایش وزن سالم – لوبیاها به طور طبیعی دارای چربی کم، فیبر بالا و منبع خوبی از پروتئین گیاهی هستند. تحقیقات نشان می دهد افرادی که فیبر بیشتری می خورند وزن کمتری دارند.
محتوای پروتئین و فیبر لوبیا چشم بلبلی ایرانی میشیگان هر دو به احساس سیری و سیری کمک می کند که می تواند به مدیریت وزن کمک کند.
برای بودجه شما خوب است  لوبیا چیتی خارجی یک ماده مقرون به صرفه است که می تواند به طور گسترده در انواع غذاها استفاده شود.
پختن فقط یک 16 اونس کیسه لوبیای خشک 12 وعده (1/2 فنجان) با قیمت تقریباً 1.80 دلار یا کمتر به دست می آید. این فقط 15 سنت در هر وعده است.
کنسرو لوبیا چیتی اقلید ، اگرچه گران تر است، اما اگر به دنبال یک ماده غذایی سریع هستید، همچنان بسیار سالم، مقرون به صرفه و راحت هستند.
گزینه های غذایی همه کاره  برای بهره مندی از مزایای سلامتی فراوان لوبیا، سعی کنید آنها را به غذاهایی که قبلاً از آن لذت می بردید اضافه کنید. از آنجایی که لوبیا طعم خنثی دارد، با بسیاری از غذاها به خوبی ست می شود.
در اینجا برخی از راه های مورد علاقه من برای افزودن بیشتر لوبیا قرمز کپسولی میشیگان به وعده های غذایی آورده شده است.
برای صبحانه: لوبیاها را به تخم‌مرغ‌های همزده اضافه کنید و در یک تورتیلا غلات کامل با پنیر کم‌چرب، آووکادو و سالسا برای یک ساندویچ صبحانه پر پروتئین بپیچید.
هوموس لوبیا نیروی دریایی میشیگان ما را با سبزیجات ترد یا کراکر غلات کامل امتحان کنید. دیپ همچنین یک ساندویچ یا اسپری بسیار عالی ایجاد می کند فقط سبزیجات، پنیر و یا گوشت را اضافه کنید.
  • منابع:
    1. 5Reasons To Add More Beans To Meals This Year
  • تبلیغات: 
    1. سرکه ترکیبی از اسید استیک و آب است
    2. جنگ دو کشور همسایه با ظروف یکبار مصرف
    3. بسته بندی عجیب یک کادو با کارتن پلاست دردسر ساز شد!
    4. خبر کاشت زعفران در قطب جنوب همه را شگفت زده کرد