لوازم ترافیکی پیر مرد را از خطر تصادف نجات داد

اگر کار یا رویداد شما بر یک جاده اصلی حمل و نقل نیوساوت ولز تأثیر می گذارد، باید درخواستی را برای حمل و نقل برای NSW ارسال کنید. اگر کار شما بر حمل و نقل جاده اصلی NSW و یک جاده محلی تأثیر می گذارد، باید درخواست خود را قبل از ارسال درخواست به شورای شهر، به Transport for NSW ارسال کنید.

برای شناسایی جاده‌های متعلق به شورا و دولتی، نقشه اداره جاده دریاچه مک‌کواری را ببینید.

اگر در حال برنامه ریزی یک رویداد هستید، مدیریت ترافیک تنها یک جنبه است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به صفحه برنامه ریزی یک رویداد ما مراجعه کنید.

لوازم ترافیکی دارای سایز های متفاوتی است که هر کدام از آن ها در قسمت های مشخصی از جاده و خیابان برای منظور خاصی نصب می گردد.

لوازم

مرحله 1. اسناد خود را جمع آوری کنید
به عنوان بخشی از این برنامه، شما باید کپی الکترونیکی از اسناد زیر را ارائه دهید

بیمه مسئولیت عمومی (حداقل 20 میلیون دلار) با گواهی ارز که شورای شهر لیک مک کواری را به عنوان یک طرف بیمه شده تأیید می کند.
گواهی ارز برای بیمه غرامت کارگران که دوره مدیریت ترافیک برنامه ریزی شده را پوشش می دهد.
یک طرح کنترل ترافیک که توسط یک متخصص واجد شرایط و دارای مجوز برای جزئیات طرح‌بندی علائم موقت و دستگاه‌هایی که ترتیب مدیریت ترافیک را نشان می‌دهند، تهیه شده است.
یک طرح مدیریت ترافیک مورد نیاز برای برنامه های کاربردی با ریسک متوسط یا بالا که توسط یک متخصص واجد شرایط و دارای مجوز تهیه شده است.

پیمانکار مدیریت ترافیک شما می تواند در تعیین اینکه آیا برنامه مدیریت ترافیک مورد نیاز است یا خیر کمک کند.
مرحله 2. پرداخت
هزینه های برنامه های موقت مدیریت ترافیک را می توان در هزینه ها و هزینه های ما یافت

مرحله 3. درخواست
هنگامی که تمام مدارک مورد نیاز را دارید، می توانید به صورت آنلاین درخواست دهید. برای تکمیل درخواست خود باید نسخه الکترونیکی اسناد خود را بارگذاری کنید.

برای جابجایی بین زبانه ها، کلیدهای چپ و راست را فشار دهید. برای فوکوس کردن محتوای برگه، پایین را فشار دهید.

ما به اجدادی که از این کشور مراقبت و پرورش دادند، یاد می کنیم و به آنها احترام می گذاریم.

در رکاب آنهاست که به این آب و خاک سفر می کنیم. شورای شهر لیک مک کواری، مردم و بزرگان آواباکال را در گذشته، حال و آینده به رسمیت می شناسد.