سرامیک کف پذیرایی

در ساختمان سازی هنگامی که می خواهند سرامیک کف خانه را کار بگذارند از رنگهای سفید و طوسی روشن استفاده می گردد، در حقیقت این رنگها برای کف فروشگاه ها نیز بسیار مناسب می باشد زیرا که رنگ سفید نور لامپ هالوژن سقفی را انعکاس می دهد و باعث روشن تر شدن فضا می گردد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید و در زمینه های مختلف نیز اطلاعات کامل بدست آورید.

سرامیک کف روشن

اگر شما می خواهید در ساختمانتان از سرامیک کف روشن استفاده کنید ما به شما توصیه می کنیم که رنگهایی مانند: سفید، طوسی و کرم استفاده بنمایید البته ناگفته نماند که از رنگهایی مانند مشکی و جیگری هم کاربرد فراوانی می شود که بیشتر در لوکس فروشیها این موارد را مشاهده می کنیم.

شما می توانید با توجه به هر سلیقه ای که دارید این محصولات را برای خود خریداری نمایید و از آن نیز استفاده کنید.

سرامیک کف پذیرایی

سرامیک یکی از مصالحی بوده که دارای طرحهای بسیاری بوده و برای قسمتهای مختلف ساختمان استفاده می شود و باید از نمونه های درجه یک و مرغوب استفاده کرد که با ضربه دچار آسیب نشود.

 

مدلهای مختلف سرامیک دارای ابعاد متعددی بوده که برای مکانهای مختلف به کار گرفته می شود که معمولا نمونه های سرویس بهداشتی با مدلهای مناسب آشپزخانه متفاوت بوده و برای هر قسمت باید از سرامیک مخصوص خود استفاده کرد.
سرامیک کف پذیرایی و آشپزخانه دارای ابعاد مختلف بوده که معمولا از نمونه های ۴۰سانتی متری به بالا استفاده شده و برای سرویس بهداشتی از نمونه ۲۰سانتی به کار می رود که باید دارای کیفیت بسیار بالایی باشد و بعد از یک مدت استفاده دچار آسیب نشده و زیبایی خود را از دست ندهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *