طرح کاشی کف و دیوار

کاشی ها ماندگار و مقرون به صرفه هستند. با این حال، ممکن است ساییدگی و پارگی وجود داشته باشد زیرا اینها مستعد خراشیدگی و ترک خوردن هستند. می توانید کاشی های سرامیکی گروه 4 یا گروه 5 را انتخاب کنید.
این کاشی ها متراکم تر و محکم تر از کاشی های سرامیکی هستند. آنها همچنین ضد خش و ضد لک هستند. برای طراحی سرامیک طرح سنگ تراورتن برای خانه، به سراغ کاشی های چینی اصلاح شده یا بدون درز بروید.
این کاشی ها قوی و بادوام هستند و همچنین در برابر لکه و رطوبت مقاوم هستند. آن‌ها در انواع مختلفی مانند کاشی‌های شیشه‌ای دوبار شارژ شده با رنگ دو رنگ، کاشی‌های کامل بدنه رنگی یکنواخت در سرتاسر کاشی و کاشی‌های نمک محلول که در الگوهای مختلف موجود هستند، موجود هستند. کاشی های لعابدار آنهایی هستند که براق هستند.
شما همچنین می توانید برای کاشی ماسه سنگ، سنگ آهک، مرمر یا تراورتن استفاده کنید.
کاشی های سیمانی وجود دارد که در الگوهای سنتی موجود است. با این حال، اینها ماهیت متخلخل دارند، بنابراین باید در فواصل منظم آب بندی شوند.

اندازه

کاشی های سایز بزرگ بیشتر برای اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و اتاق خواب مناسب هستند.
اندازه های کوچکتر برای آشپزخانه و حمام مناسب هستند.
کاشی های بزرگ خطوط درز کمتری ایجاد می کنند و احساس فضای زیادی را القا می کنند.
پایان و طراحی صاف برای طراحی کاشی دیوار و کف برای خانه
کاشی های براق دارای درخشندگی آینه مانندی هستند که نور را منعکس می کند. این کاشی و سرامیک رنگی سفید همچنین به روشنایی می افزایند و ظاهری جادار به خانه می بخشند. با این حال، مطمئن شوید که از این کاشی‌ها در آشپزخانه یا حمام استفاده نکنید زیرا زمانی که خیس هستند ممکن است بلغزند.
روکش های مات نور را منعکس نمی کنند و همچنین هرگونه لکه یا کثیفی را پنهان می کنند. اینها همچنین ضد لغزش هستند بنابراین می توان از آنها در آشپزخانه و حمام استفاده کرد. کاشی هایی را با ضریب اصطکاک بیش از 0.6 انتخاب کنید تا ایمن باشند.

آرسیزیو کرم براق 60*60 | کاشی و سرامیک حافظ | سرامیک حافظ | وب سایت رسمی کاشی حافظ (سهامی عام)

سرامیک طرح سنگ مشکی

اگر کاشی‌های تمام مات را نمی‌خواهید، می‌توانید کاشی‌هایی با روکش نیمه مات یا لاپاتو نیز انتخاب کنید. این کاشی ها و سنگ مرمریت دیپلمات همچنین در برابر لغزش مقاوم هستند اما نسبت به کاشی های مات براق تر هستند.
هنگام طراحی کاشی، رنگ ها و الگوهای متنوعی برای انتخاب دارید.
کاشی ها اکنون می توانند ظاهر و حس مصالح طبیعی و سنگ را تقلید کنند.
همچنین می توانید دو یا چند کاشی را با هم ترکیب کنید و یک طرح و الگوی فوق العاده ایجاد کنید.

انتخاب طرح کاشی دیوار برای خانه

طراحی کاشی دیواری در انواع متریال و بافت موجود است. اینها مقرون به صرفه هستند و واقعاً به افراد کمک می کنند تا از دردسر رنگ کردن دیوارها در فواصل منظم جلوگیری کنند. بیایید به برخی از طرح‌های کاشی دیوار برای خانه‌ها که می‌توانید انتخاب کنید نگاهی بیاندازیم.

آراگون کرم - بوم سرامیک | Boom Ceramic

طراحی کاشی دیوارهای آجری و سرامیک طرح چوب دیوار در فضای باز – این الگو بسیار محبوب است زیرا نه تنها جذاب است بلکه تمیز کردن و نگهداری آن بسیار آسان است.
کاشی های دیواری با طرح سیاه و سفید برای داشتن ظاهری زیبا، الگوهای سیاه و سفید انتخاب ایده آلی هستند. این طرح کاشی دیوار برای کل اتاق به خوبی کار می کند.
بسیاری از مردم به دنبال کفپوش مرمری هستند، اما اکنون می‌توانیم الگوهای مرمری را برای دیوارها پیدا کنیم تا هم برای دیوارها و هم برای کف ظاهری یکسان داشته باشیم.

ظاهر زیبای کفپوش چوبی را روی دیوارهای خود نیز تکرار کنید. گزینه های زیادی برای کاشی های دیواری با طرح های چوبی در بازار وجود دارد.
دیوار آشپزخانه تمایل به جذب کثیفی به شکل چربی و کثیفی دارد. از این رو، بهتر است از گزینه کاشی دیواری استفاده کنید که تمیز کردن و نگهداری آن آسان باشد.
کاشی ها باید محکم باشند تا از دیوارها در برابر آب محافظت کنند. آنها باید نور طبیعی را تقویت کنند. برای کاشی های دیوار حمام سراغ رنگ های تیره نروید. کاشی های مستطیلی را باید به صورت افقی روی دیوارها قرار دهید تا حمام بزرگتر به نظر برسد.