طرح کاشی آشپزخانه | عرضه کننده جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک

در زنان قديم ديوار ها را به صورت سيناني مي گذاشتند و نهايتا روي ان را گچ مي كردند و رها مي كردند اما بعد ها منوججه شدند در فضايي ل اسپرخاانه كه پر از چربي است اين گچ ها سياه و چرب مي شوند و قادر به شست و شو هم نبودند به همين دليل از ان موقع ديوار هاي اسپزخانه را هم كاشي كردند كه تين امر باعث شد در هر موقع كه بخواهند ان را به راحتي با استفاده از ابر شست و شو بدهند . طرح کاشی آشپزخانه بسيار زياد است و به دليل استقبالي كت مردم كرده اند مدل هاي كاشي اشپزخانه روز به روز بيش تر هم مي شود و با سليقه هاي مختلف سازگار است . 

طرح کاشی آشپزخانه | عرضه کننده جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک

انواع طرح و مدل های کاشی آشپزخانه

انواع طرح و مدل های کاشی آشپزخانهبراي اشپزخانه انواع مختلف از كاشي ساخته شده است انواع کاشی آشپزخانه انقدر زياد است كه اگر بزون تصميم بلي وارد مغازه شويد سر درد مي گيريد . چون انواع طر ح ها را مي ووانيد ببينيد كه همه گي هم بسيار زيبا هستند . 

مثلا نمونه هايي از ان حالت نواري يك طرح مختص به اشپزخانه را دور تا دور كار مي كنند و برخي از كاشي ها حالت كادر بندي دارند و مدلي را كه انتخاب نماييد در گوشه هايي از اشپزخانه مار مي شود ، 

طرح کاشی سنتی يكي از ان مواردي است كه خيلي مورد پسند افراد قرار گرفته است و به دليل رنگ بندي زيبايي كه دارند نظر افراد را به خود جذب مي كنند . 

مراکز خرید کاشی و سرامیک آشپزخانه

مراکز خرید کاشی و سرامیک آشپزخانهدر طرح مركز خريد كاشي و سراميك و كليه ي وسايل مربوط به حمام و دست شويي در خيابان بني هاشم و ميرزاي شيرازي موجود است و مي توانيد با مراجعه به اين مناطق خريدتان را انجام بدهيد و از نصاب هاي همان مغازه ي خريداري سده بهواهيد تا براي نصب موارد خري داري شده به محل مورد نظر بروند . 

علاوه بر طرح هاي كاشي اشپزخانه كه در بالا به ان ها اساره شد طرح کاشی سرویس بهداشتی هم لسيار متنوع و زياد مي باشد و شما مي توانيد طبق سليقه ي خود هر رنگي از كاشي ها را كه دوست داشتيد براي سرويس بهداشتي خود انتخاب نماييد فقط جهت پيشنهاد به دليل وجود گرد صابون در حمام از رنگ هاي تيره براي اين قسمت استفاده نكنيد كه سبب زمن زيادي در شست و شوي اين قسمت مي شود.  

فروش اینترنتی کاشی آشپزخانه

فروش اینترنتی کاشی آشپزخانهبه دليل اين كه تقريبا همه ي كاشي هاي داخلي ساخت تبريز داراي كيفيت بالايي هستند به همين دليل مي توانيد کاشی تبریز را با خيال راحت از سايت ها بدون اين كه ان را از نزديك لمس نماييد خريداري كنيد . 

براي اين كار تنها كافيه شما از سايت معتبر كه در اين زمينه فعاليت مي كنند كمك بكيريد و با ورود به اين سايت ها طرح كاشي مورد نظرتان را انتخاب كنيد ، با انتخاب يك طرح و مشخص شدن ابعاد مورد نياز مي توانيد خريدتان را نهايي كنيد البته برخي از سايت ها به دليل اين كه به دست اوردن ابعاد شايد براي بعضي ها سخت باشد اعزام كارشناس به محل را هم دارند تا شما را بتوانند در اين رمينه راهنمايي كنندو شما مقدار دقيق وا خريزاري نماييد . 

نمایندگی تولید و پخش کاشی و سرامیک

نمایندگی تولید و پخش  کاشی و سرامیکجهت خريد كاشي اشپزخامنه و يا كاشي هاي سرويس بهداشتي مي توانيد به نمايندگي هاي توليد كننده معتبر و يا اين كه به سايت هاي معتبر مراجعه كنيد و خريدتان را انجام بدهيد در بعضي از روزهاي سال سابت ها با تخفيف بالايي فروش شان را انجام مي دهند كه با خريد از ان ها مي توانيد  قیمت کاشی آشپزخانه را پايين تر بياوريد و با قيمت مناسب تر خريدتان را انجام بدهيد . 

در اين نمايندگي ها كه اكثرا در خيابان بني هاشم و شيرازي وجود دارد مي توانيد انواع مدل هاي موجود از كاشي و سراميك را خريداري كنيد و از نصاب هاي خودشان هم براي انجام كار استفاده نماييد . در هنگام خريد سراميك حتما به ايتم داري اصطحكاك بودن پله توجه فرماييد .