رونمایی از حوله تن پوش زنانه در فرش قرمز سینمای ایران فاجعه بار شد

حوله های خود را از بقیه لباس های خود جدا کنید و آنها را جداگانه بشویید و حوله تن پوش زنانه و حوله های سفید را جدا نگه دارید تا خونریزی نکنید.

تقریباً نصف مقدار مواد شوینده را طبق معمول اضافه کنید استفاده از مواد شوینده بیش از حد می تواند باعث تجمع روی حوله ها شود که جذب آنها را کاهش می دهد و همچنین سفید کننده بدون کلر.

نرم کننده پارچه را به طور کامل حذف کنید، که می تواند جذب را نیز کاهش دهد.
حوله های سفید را با آب داغ و حوله های رنگی را با آب گرم بشویید، با استفاده از یک چرخه منظم برای هر دو.

پس از اتمام چرخه شستشو، حوله ها را از ماشین لباسشویی خارج کنید و قبل از قرار دادن آن در خشک کن، هر کدام را تکان دهید.

این کار حلقه های پارچه را شل می کند و به خشک شدن و پف شدن آن کمک می کند.
حوله ها را روی حرارت متوسط تا کم خشک کنید تا کاملا خشک شوند.

هر گونه رطوبت باقی مانده می تواند باعث ایجاد کپک شود. گفتنی است، از خشک شدن بیش از حد خودداری کنید، که می تواند با گذشت زمان به الیاف پارچه آسیب برساند.

همچنین ایده خوبی است که از توپ های خشک کن استفاده کنید تا حوله ها کرکی بیشتری داشته باشند و از پیچاندن و جمع شدن آنها جلوگیری شود.
حوله‌ها را فوراً از خشک‌کن خارج کرده و قبل از آویزان کردن یا تا کردن برای نگهداری، دوباره آن‌ها را تکان دهید تا پف کنند.

اگر در حال شستن حوله های میکروفیبر هستید، روند کمی متفاوت است. مطمئن شوید که از آن قوانین خاص پیروی می کنید تا جادوی تمیز کردن خود را حفظ کنند.

اگر حوله های تازه شسته شده شما بوی کپک زدگی می دهد، سرکه ممکن است بهترین دوست جدید شما باشد.

به سادگی 1/2 تا 1 فنجان سرکه سفید را به چرخه آبکشی اضافه کنید. این کار به بوی بد حوله‌های شما کمک می‌کند و هرگونه مواد شوینده‌ای که می‌تواند بر جذب آن‌ها تأثیر بگذارد را از بین ببرد.