با کتونی استوک در مسابقات جهانی دو مقام اول را بیاورید

انواع پاک کننده های تخصصی برای جزئیات کفش های کتانی وجود دارد، اما، راستش را بخواهید، شما اصلاً به آن ها نیاز ندارید: صابون ظرفشویی خوب و پاک کننده ای همه منظوره مانند فرمول 409 این کار را انجام می دهد.

(فقط مطمئن شوید که از یک پاک کننده همه منظوره استفاده کنید که حاوی سفید کننده نباشد تا از از دست رفتن رنگ جلوگیری شود.)

کتونی استوک جزو کتونی هایی می باشد که دارای کفی نرم و راحت است.

کتونی

بهترین ابزار برای تمیز کردن رویه، زیره میانی و زیره چرمی یک مسواک قدیمی و نرم است. مقداری صابون ظرف رقیق شده یا پاک کننده همه منظوره رقیق شده را در یک کاسه کوچک بریزید، تا فضای کافی برای قرار دادن یک مسواک یا پارچه کوچک باقی بماند (در اینجا، دوباره، یک پارچه شستشو انتخاب عالی است).

بند ها را از روی کفش بردارید، مشت غیر غالب خود را در جعبه پنجه قرار دهید و chh-chh-chh را دور کنید تا لکه ها و کثیفی ها از بین برود.

یک پاک کن جادویی نیز می تواند روی کفش های کتانی کثیف و خراشیده کار کند. برای استفاده از آن، قسمت کوچکی را خیس کنید و روی قسمت میانی آن بمالید تا ردهای سرسختی که مسواک یا پارچه برجای گذاشته است، از بین برود.

با این حال، مسواک‌ها و پاک‌کن‌های جادویی را نباید برای تمیز کردن رویه‌های جیر یا بافتنی استفاده کرد، که ما را به مواد مزاج‌تر می‌رساند. همانطور که احتمالاً می دانید جیر مایعات را دوست ندارد و در حالی که پاک کننده های جیر مایع وجود دارد، به طور کلی بهتر است به تمیز کردن جیر به عنوان یک پیشنهاد خشک نگاه کنید.

برس جیر و پاک کن جیر را وارد کنید: این برس باید برای از بین بردن کثیفی و کثیفی که می تواند ظاهری تیره ایجاد کند و برای بازیابی چرت جیر استفاده شود که با ساییدگی مات می شود.

پاک کن – که برخلاف نوع Magic، به صورت خشک استفاده می شود – به گونه ای طراحی شده است که به آرامی لکه های جیر را بدون آسیب رساندن به موادی که معمولاً به عنوان یک ماده ضخیم هستند، از بین می برد.