بادام

در نتیجه، بادام زمینی خام برای خوردن بی‌خطر است و در واقع مزایای سلامتی فراوان بادام‌زمینی و سایر آجیل‌های درختی بیشتر از خطرات بالقوه سلامتی است.

آنها منبع خوبی از پروتئین برای ریکاوری عضلات، فیبر برای سیری و حفظ وزن، ویتامین E و روی برای پوست سالم، منیزیم و پتاسیم برای استخوان‌های قوی و چربی‌های امگا 3 برای مبارزه با التهاب هستند.

برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض آفلاتوکسین، بادام زمینی و محصولات بادام زمینی را خریداری کنید که در ایالات متحده، جایی که نظارت دقیقی وجود دارد، رشد، برداشت و فرآوری شده اند، و بادام زمینی والنسیا را انتخاب کنید که در آب و هوای خشک و مقاوم به کپک رشد می کند.

بادام زمینی شمال منبع غنی از پروتئین محسوب می گردد.

بادام

و به طور کلی، از یک رژیم غذایی متنوع استفاده کنید تا از فواید تغذیه ای غذاهای مختلف بهره مند شوید و در عین حال قرار گرفتن در معرض سموم را محدود کنید.

فواید آجیل برای سلامتی
انبوهی از داده‌های حاصل از مطالعات مشاهده‌ای آینده‌نگر و آزمایش‌های بالینی نشان می‌دهد که مصرف آجیل درختی خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن از جمله بیماری‌های قلبی عروقی (CVD)، دیابت نوع 2 و برخی از انواع سرطان را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، ممکن است مزایایی برای سلامت شناختی وجود داشته باشد.

افزودن حمایت به این یافته ها، تحقیقاتی است که نشان می دهد گنجاندن آجیل درختی در رژیم غذایی خطر ابتلا به بیماری هایی مانند فشار خون بالا، کلسترول بالا، مقاومت به انسولین، چاقی شکمی، اختلال عملکرد اندوتلیال، استرس اکسیداتیو و التهاب را کاهش می دهد.

اجزای مختلف آجیل، مانند چربی‌های تک غیراشباع و چند غیراشباع سالم برای قلب، پروتئین گیاهی، فیبر، ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیتوکمیکال‌ها ممکن است برای محافظت در برابر اکسیداسیون، التهاب، سرطان و CVD با هم کار کنند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *