شروع یک بازسازی هیجان انگیز و طاقت فرسا است وقتی با تمام امکانات طراحی مواجه می شوید. کاشی های کف باید به خوبی فکر شده و با دقت انتخاب شوند به خصوص اگر قصد دارید برای مدتی در آنجا زندگی کنید زیرا معمولاً ابتدا انتخاب می شوند. در زیر برخی از مواردی است که باید هنگام جستجوی کاشی کف مناسب برای خانه خود در نظر بگیرید.

اندازه اتاق را در نظر بگیرید

هنگام کاشی کاری با سنگ تراورتن مجدد اتاق خود قبل از هر چیز مهم است که اندازه گیری ها را آماده کنید. اندازه اتاق نه تنها برای ابعاد بلکه برای سبک کاشی مورد نظر شما نیز مهم است. به عنوان مثال، اگر اتاق بزرگ‌تری است که در حال بازسازی هستید، مجموعه کاشی‌های 600 در 600 ما می‌تواند کاملاً متناسب با فضای شما باشد. با این حال، این پتانسیل‌ها را دارند که فضای کوچکی را تحت الشعاع قرار دهند، خوشبختانه دارای طیف وسیعی از کاشی‌ها از 450×450 و کمتر است.

قیمت سرامیک کف ارزان | مرکز تولید و توزیع انواع سرامیک | بازار خرید و فروش کاشی | کاشی

خرید کفپوش سنگ

به رنگ ها فکر کنید

یکی از اولین سوالاتی که یکی از کارکنان خوش برخورد ما از شما می پرسد این است که چه رنگی را برای کاشی های خود در نظر دارید. رنگ‌های روشن‌تر به بزرگ‌تر نشان دادن اتاق کمک می‌کنند در حالی که اتاق‌های بزرگ‌تر از رنگ‌های تیره‌تر برای صمیمیت به فضا بهره می‌برند. اگر به دنبال یک بیانیه هستید، کاشی‌های طرح‌دار، کاشی‌های چوبی یا کاشی‌های ظاهری بتنی راه مطمئنی برای جلب توجه شما هستند.

 

سبک خانه را در نظر بگیرید

الزامات کاشی و سرامیک طرح چوب بر اساس طراحی بسیار متفاوت است، بنابراین اگر بتوانید ایده روشنی از آنچه می خواهید به دست آورید داشته باشید، کیلومترها جلوتر خواهید بود. خانه‌های امروزی می‌توانند ظاهری تمیز و براق با چینی‌های شیک و صیقلی داشته باشند. طرح های کشور مانند یک خانه عالی با کاشی های چوبی به نظر می رسد.

40 نمونه سرامیک کف لاکچری - ایران سرام

فروش کفپوش سنگ

یک کاشی برای کسانی که از فضا استفاده می کنند انتخاب کنید

ما متوجه شدیم که محبوب‌ترین انتخاب برای خانواده‌هایی که بچه‌ها و حیوانات خانگی دارند، کاشی‌های کف و سرامیک دیوار با روکش مات یا لاپاتو بافت‌دار با مقداری حرکت در صورت است. این کاشی ها نسبت به علائم و ردپاها بخشنده تر خواهند بود. یک ظروف چینی تمیز و صیقلی سفید برای خانه‌ای با حداقل ترافیک مناسب است، به نظر خیره‌کننده است، اما هر چند روز یکبار تمیز کردن مورد نیاز است. یک ظروف چینی صیقلی قهوه ای تیره، خاکستری یا مشکی انتخاب خوبی برای کسانی است که می خواهند کف براق ظاهری بسیار کاربردی داشته باشند.این نکات شکار کاشی شما را داغ می کند، اما اگر زمانی گیر کردید، یکی از اعضای تیم دوستانه ما را در ببینید تا به شما کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *