محققانی که 20 سال سابقه رژیم غذایی و 30 سال اندازه‌گیری‌های فیزیکی و بالینی را بررسی کردند، دریافتند شرکت‌کنندگانی که در اوایل زندگی گردو می‌خوردند.

احتمال بیشتری برای داشتن فعالیت بدنی بیشتر، داشتن رژیم غذایی با کیفیت‌تر و داشتن پروفایل خطر بیماری قلبی بهتر نشان دادند. همانطور که آنها به سن بزرگسالی می رسند.

این یافته‌های جدید از گردو پوست کاغذی  مطالعه توسعه خطر عروق کرونر در بزرگسالان جوان (CARDIA)، یک مطالعه طولانی‌مدت و در حال انجام است که توسط مؤسسه ملی قلب، ریه و خون مؤسسه ملی سلامت پشتیبانی می‌شود و هدف آن بررسی توسعه است.

این مطالعه یکی از طولانی‌ترین مطالعاتی است که نشان می‌دهد عمل ساده اضافه کردن حدود یک مشت گردو سوزنی سالم به رژیم غذایی اغلب می‌تواند به عنوان پلی برای سایر عادات سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامتی در آینده عمل کند.

این یافته ها همچنین تقویت می کند که گردو پکان ممکن است یک انتخاب غذایی آسان و در دسترس برای بهبود انواع عوامل خطر بیماری قلبی در سنین جوانی تا میانسالی باشد.

در این مطالعه اخیر که در Nutrition, Metabolism, & Cardiovascular Diseases، محققان دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه مینه‌سوتا منتشر شده است.

اشاره می‌کنند که توضیح احتمالی برای نتایج می‌تواند به دلیل ترکیب منحصربه‌فرد مواد مغذی موجود در گردو پوست سیاه و تأثیر آنها بر نتایج سلامت باشد.

گردو تنها آجیل درختی است که منبع عالی امگا 3 آلفا لینولنیک اسید (2.5 گرم در اونس) است که تحقیقات نشان می دهد ممکن است در سلامت قلب، سلامت مغز و پیری سالم نقش داشته باشد.

  • منابع:
    1. Walnut consumption early on in life may lead to better health as we age
  • تبلیغات: 
    1. پلی فنول در روغن زیتون برای سلامتی مفید است
    2. اولین پنجره پی وی سی توسط یک کودک ساخته شده!
    3. با پروفیل آلومینیوم اتومبیل خود را مقاوم کنید!
    4. استفاده جنگجویان از قارچ در جنگ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *