استفاده زیاد از پلاستیک جان انسان را به خطر انداخته است

استفاده از محصولات پلاستیکی به سرعت در حال افزایش است و این توانایی جهان را برای مقابله با آن تحت تأثیر قرار داده است.
استفاده ناپایدار و دفع محصولات پلاستیک فریزر اقتصاد، سلامت انسان و اکوسیستم را تهدید کرده است. افزایش خطرات بهداشتی در کشورهای در حال توسعه آسیایی و آفریقایی به دلیل نرخ پایین بازیافت بیشتر قابل مشاهده است.
نیاز شدیدی به مهار این آلودگی در سطح جامعه وجود دارد. راه حل های نوآورانه جدیدی برای کاهش وابستگی ما به محصولات پلاستیکی مانند استفاده از جایگزین های سازگار با محیط زیست، همراه با افزایش بازیافت زباله های کاسه پلاستیکی باید انجام شود.
در کشورهای در حال توسعه، کمپین‌های افزایش آگاهی از طریق سازمان‌های غیردولتی (NGO)، مقامات محلی و سیاست‌گذاران ممکن است مستقیماً در کاهش آلودگی گلدان پلاستیکی نشایی کمک کنند.
آموزش همچنین ممکن است نقش مهمی در تغییر رفتار و نگرش مصرف کننده نسبت به مدیریت زباله های پلاستیکی داشته باشد.
آموزش جامعه در مورد زباله های پلاستیکی باعث آگاهی مردم در مورد این موضوع و اقدامات مناسب می شود و باعث ایجاد انگیزه در مردم برای کمک به محیط زیست می شود.
آگاهی در جامعه از طریق روش‌های مختلف آموزشی ممکن است به احتمالات متعددی برای شکستن زنجیره آلودگی پلاستیکی منجر شود و در نتیجه تصمیم‌گیری روزانه ما را به سمت راه‌حل‌های سبز بهبود بخشد.
این فصل نقش جامعه را در کاهش آلودگی بطری پلاستیکی استوانه ای نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه آموزش می‌تواند مدیریت آن را بهبود بخشد.
  • منابع:
    1. Role of Education and Society in Dealing Plastic Pollution in the Future
  • تبلیغات: 
    1. رونمایی اولین چرخ خیاطی در چین
    2. قاتلی که با یک پتو پیرمردی را خفه کرده است
    3. کشف روشی که سرعت شارژ موبایل شما را به یک دقیقه می رساند!!
    4. استفاده از پارچه در صنعت سد سازی!