نوشابه

در ایران، مردم بیشتر از همیشه نوشابه کوچک تک نفره می نوشند.

بر اساس داده های سوپرمارکت ها، کاهش حجم فروش نوشابه های گازدار 2.9٪ در فروشگاه های مواد غذایی پیشرو وجود دارد.

مصرف کنندگان در سراسر جهان آب گازدار طعم دار را به عنوان جایگزینی با قند کمتر به نوشابه معمولی و با قند بالا ترجیح می دهند. حدود 50 درصد از مصرف کنندگان 16 تا 35 ساله در سه ماه گذشته یک نوشابه کوچک تک نفره نوشیده اند، در حالی که 51 درصد استرالیایی ها هنگام خرید غذا و نوشیدنی بدون شکر را ترجیح می دهند.

این فقط محتوای قند نیست که باعث می شود دیگر تمایل کمتری به نوشیدن نوشابه نداشته باشید.

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از رفاه شخصی خود آگاه می شوند.

ما محصولاتی را ترجیح می دهیم که تعادل مایعات خوبی را فراهم کنند، اما همچنین دوست داریم چیزی را انتخاب کنیم که به طور طبیعی سالم باشد.

ماندگاری نیز عامل مهمی در انتخاب نوشیدنی است.

نوشابه

مصرف کنندگان امروزی به اندازه خود محصولات برای برندها و یکپارچگی معاملات ارزش قائل هستند.

تقریباً دو سوم از تولیدکنندگان محلی به دلیل تأثیر مثبت آن به جای برندهای معروف، به نفع تولیدکنندگان محلی هستند.

این روند بر فروش جهانی نوشابه کوچک تک نفره تاثیر مثبت گذاشته است.
این انتخاب های مصرف کننده در حال تغییر، خبر خوبی برای تولیدکنندگان معروف آب در سراسر جهان است.

بازار جهانی نوشابه در سال 2018 به 10 میلیارد دلار رسید که تنها طی پنج سال نزدیک به 4 میلیارد دلار افزایش یافته است.

جالب اینجاست که جذابیت نوشابه به همان اندازه که در زندگی روزمره دیده می شود در رستوران ها نیز قابل مشاهده است.

برندهای پیشرو متوجه نیاز روزافزون مشتریان به آب گازدار در رستوران ها شده اند.

برای استفاده از این افزایش تقاضای مصرف کننده، تولیدکنندگان بزرگتر به دلیل تطبیق پذیری که آب گازدار معمولی می تواند ارائه دهد، این مفهوم را پذیرفته اند.

بسیاری از تولیدکنندگان نوشابه کوچک تک نفره هم برای اختراع نوشیدنی هایی که با غذاهای مختلف تهیه می شود و هم برای ترکیب نوشیدنی ها و کوکتل ها استفاده می کنند تا بهترین تجربه غذا خوردن را به مشتری ارائه دهند.

همانطور که تولید کنندگان نوشابه کوچک تک نفره پیشرو در بازار به دنبال سرمایه گذاری در تغییر روند مصرف کنندگان هستند، رستوران های محلی نیز باید همین کار را انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *