اسباب بازی تفنگ اسنایپر که مجهز به ربات راهنما برای کودک می باشد

هنوز اسباب بازی های آلافرانگا در اواسط قرن نوزدهم در سراسر بازار استانبول پخش نشده بود.

بنابراین، همه به راحتی به چنین اسباب بازی هایی مانند اسباب بازی تفنگ اسنایپر دسترسی نداشتند.

برای مدت معینی، به‌ویژه تا پایان قرن، بخشی که اسباب‌بازی‌های Eyüp به آن علاقه داشتند همچنان وجود داشت.

با این حال، مقالات مربوط به اسباب بازی سازی و اسباب بازی های اروپایی در نشریات آن دوره افزایش یافت.

هنگام ارائه اطلاعات در مورد نمایشگاه‌های اسباب‌بازی و اسباب‌بازی‌های جدید، اسباب‌بازی‌های ایوپ به این دلیل که فاقد هنر و مهارت هستند و به رشد هوشی کودکان کمکی نمی‌کنند، مورد انتقاد قرار گرفت.

به عنوان مثال، در یکی از این نوشته ها، اسباب بازی لک لک در واقع به تکه های چوبی تشبیه شده است که به طول یک اینچ به هم گره خورده اند.

پیشنهاد شده است که این اسباب‌بازی‌ها و سایر اسباب‌بازی‌ها هوش کودکان را به‌جای بهبود آن کاهش می‌دهند.

ممکن است مقالاتی را مشاهده کنید که بیان می‌کنند کودکان در پایان قرن دیگر به اندازه عروسک‌های فروخته شده در Bon Marché از اسباب‌بازی Eyüp خوششان نمی‌آید و وقتی فرصت انتخاب داده می‌شود، قطعاً دومین اسباب‌بازی را ترجیح می‌دهند.

با این حال، هنوز هم کودکانی هستند که در سال 1913 با اسباب بازی های Eyüp بازی می کنند.

در واقع مجله ای به نام دفتر طالبه امروز با پرسش از بچه های آن دوره در مورد بازی های ملی و اسباب بازی هایی که در سال مذکور انجام داده اند و انتشار پاسخ ها، اطلاعات بسیار ارزشمندی از خود به جای گذاشته است.

تشخیص اشیاء بازی و اسباب‌بازی‌ها از فهرست بازی‌هایی که کودکان انجام می‌دهند و دانستن نحوه انجام هر بازی کار آسانی نیست.

علاوه بر این، برخی از اسباب بازی هایی که تحت عنوان اسباب بازی های ملی کشورمان داده شده اند نیز در لیست بازی ها دیده می شوند.

در میان فهرست بلندبالای بازی ها، مواردی که می توان آنها را اسباب بازی یا اشیاء بازی در نظر گرفت، عبارتند از: طناب پرش، بادبادک، عاشق، پنج سنگ، بچه، الاکلنگ، گردو، میله فولادی، حلقه ریسی، فرفره، توپ، فنجان.

، حلقه ، سرسره ، عروسک خیمه شب بازی ، سورتمه.

با توجه به پاسخ‌ها، اسباب‌بازی‌های ملی که کودکان بازی می‌کنند عبارتند از: بند انگشت، بادبادک، اردک مومی، نیزه، میله فولادی، حلقه، دورلوسه (سوت شاخه درخت)، طبل، تنبور، زورنا، تیرکمان، سر نخ ریسی، تفنگ، جامپر، سپر، کانیک؟، شلاق، سورتمه، پایک، فلوت، کمند، گرز، نیزه.

در میان اسباب‌بازی‌های ایوب دیده می‌شود که با گهواره، سوت با محصول، hacıyatmaz، ناله کرون، کوزه آینه‌کاری و کالسکه بازی می‌کنند.