اتو کردن یک کار دوست داشتنی نیست

اتو کردن دقیقاً یک کار دوست داشتنی نیست به گفته Tombola، در واقع، بعد از تمیز کردن اجاق، دومین شغل منفور خانگی است.

شاید بتوانید یاد بگیرید که عاشق  لباس کردی زنانه سنندج اتو کردن تی شرت باشید، اما وقتی صحبت از آستین پیراهن یا وسایل ظریف می شود، ممکن است همه چیز کمی مشکل شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، کارشناسان ما راهنمای خود را برای اتو کردن قطعات پیچیده گردآوری کرده‌اند آب نخود برای سرفه  تا بتوانید روی شمع اتو را مدیریت کنید و به انجام آن برگردید… خوب، واقعاً هر چیز دیگری.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید که پیراهن مرطوب است اما نه خیس زیرا این کار اتو کردن آن را آسان‌تر می‌کند. سپس یقه را در طول آن باز کنید تا صاف روی میز اتو قرار گیرد و آن را در طول آن فشار دهید.

اگر چین تیز در یقه محل قرار گرفتن جیوه در چرخ خیاطی قدیمی را دوست دارید، دوباره یقه را در امتداد چین موجود از وسط تا کنید احتمالاً همچنان قابل مشاهده است و دوباره با احتیاط فشار دهید، از یک انتهای یقه شروع کنید و به سمت مرکز یقه که نشسته است حرکت کنید.

در پشت گردن شما این کار را تکرار کنید، از انتهای دیگر شروع کنید و به سمت مرکز حرکت کنید.

دکمه ها اتو کردن را دشوارتر می کنند، زیرا گرما می تواند به آنها آسیب برساند. این به ویژه در یک پیراهن خسته کننده است، زمانی که می خواهید جلوی آن کاملاً چروک نشده باشد.

دو گزینه برای کار با دکمه‌ها وجود دارد می‌توانید داخل آن را اتو کنید عکس اتو جیوه دار تا جنس پیراهن دکمه‌ها را از گرما محافظت کند، یا می‌توانید از نقطه باریک اتو برای کار کردن با دقت اطراف آن‌ها استفاده کنید.

  • منابع:
    1. How to iron the tricky bits
  • تبلیغات: 
    1. ترکیبات شیمیایی زعفران از دیدگاه داروهای گیاهی
    2. ظروف آرکوپال در ماشین ظرفشویی قابل شستشو است
    3. کنجد به عنوان تنقلات مبتنی بر آهن برای بهبود وضعیت آهن در زنان
    4. مصرف خوراکی زعفران باعث کاهش معنی‌دار تعداد گلبول‌های قرمز